100% آتنتیک چیست؟

ساویس 100% آتنتیک

فرآورده‌های گوشتی ساویس بعنوان اولین تولید کننده سوسیس، کالباس، ژامبون، گوشت‌های فرآوری شده، برگر، استیک و غذای نیمه آماده در حضور مشتری، و شرکتی پیشرو در این زمینه، همواره تلاش کرده تا محصولی سالمتر برای تمام اعضای خانواده را تولید و عرضه کند. به زبان ساده‌تر ساویس برای تولید سوسیس، کالباس و فست فود سالم تاسیس شد، پس مهمترین رسالت ساویس استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت (مانند گوشت گرم و کشتار روز)، و سلامت محور بودن است. اخذ تندیس‌ غذای ایمن از سازمان غذا و دارو در سال 1402؛ تندیس واحد نمونه سال 1401 در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی؛ تندیس واحد نمونه سال 1399 در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، تندیس واحد برتر استانی(یزد) سال 1399 در همایش روز جهانی غذا؛ دریافت گواهی‌نامه‌های بین المللی HACCP و ISO22000، نشان استاندارد و سیب سلامت برای تمام محصولات ساویس این امر را به خوبی تایید می‌کند که ساویس 100% آتنتیک است.

100% آتنتیک به معنای "صد در صد قابل اعتماد" است، به این معنی که تمام ادعاهای این برند واقعی است و به هرآنچه بر روی لیبل و یا در تبلغات خود بیان می کند، پایبند است و به آنها عمل می کند. این عبارتی است که اغلب در مورد محصولات غذایی استفاده می‌شود که مواد اولیه آنها از منابعی باکیفیت و پایدار تهیه شوند و فرآیند تولید آنها مطابق با استانداردهای بین المللی باشد. هرچند در باور عموم به این محصولات ارگانیک گفته می‌شود، اما آتنتیک با ارگانیک تفاوت‌هایی دارد. محصول ارگانیک به محصولی گفته می‌شود که اولاً منشأ آن کاملاً طبیعی باشد. ثانیاً در فرایند تولید مواد اولیه آن از هیچ گونه ماده شیمیایی یا فرآیندی که باعث تغییر در ماهیت طبیعی مواد تشکیل دهنده می‌شود، استفاده نشده باشد.
ساویس در راستای برگرداندن اعتماد از دست رفته مشتریان به فرآورده های گوشتی ، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و تیم تولید و کنترل کیفیت متعهد، اقدام به تولید محصولاتی 100% آتنتیک و با بالاترین درجه کیفی نموده و در جهت دستیابی هر چه بیشتر به هدف خود با تمام قوای فکری، انسانی و مالی رو به جلو در حرکت است .
ساویس؛ طعم خوش سلامتی